بهترین برندهای درب اتوماتیک شیشه ای

بهترین برندهای درب اتوماتیک شیشه ای

بهترین برندهای درب اتوماتیک شیشه ای را بشناسید
مزیت هایی که درب های اتوماتیک شیشه ای برای ما فراهم آورده اند باعث شده تا امروزه به عنوان جایگزین درب های قدیمی به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرند. راحتی در عبور و مرور، امنیت بیشتر، زیبایی و جذابیت بیشتر ساختمان ها بخشی از مزایای درب های اتوماتیک شیشه ای است. در حال حاضر برندها و شرکت های مختلفی در این زمینه مشغول فعالیت هستند که می تواند کاربران را در هنگام خرید سردرگم کند. توصیه می کنیم برای بررسی بهترین برندهای درب اتوماتیک شیشه ای در ادامه با ما همراه باشید.

درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

 

قبل از این که برندهای مختلف درب اتوماتیک شیشه ای را معرفی کنیم بهتر است که به طور مختصر این نوع درب اتوماتیک را معرفی کنیم. یکی از انواع درب های برقی نوع شیشه ای آن است که باز و بسته شدن آن با سنسورهای حسی و یا به شیوه کنترل از راه دور ممکن می شود. درواقع سنسور با تشخیص افراد و نزدیک شدن آن ها دستور باز شدن لنگه های درب را صادر می کند. این لنگه ها به وسیله یک موتور الکتریکی باز و بسته می شوند. از همین رو به دلیل مزایای زیاد این نوع درب ها کاربران استفاده از آن ها را به جای درب های قدیمی ترجیح می دهند. ازجمله مزایای مهم آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:



بالا بردن امنیت
به دلیل مجهز بودن این درب ها به قفل الکترومکانیکی، امنیت بالایی را فراهم می کنند و از طرفی به دلیل پشتیبانی آن ها از پین یا کد امنیتی می توان به راحتی عبور و مرور افراد مختلف را تحت نظر قرار داد.
جلوگیری از هدر رفتن انرژی
ساختار این نوع درب ها باعث می شود تا به میزان 35 تا 50 درصد از انرژی سرمایشی و گرمایشی صرفه جویی شود.

جلوگیری از ورود میکروب ها
با کمک این درب ها می توان تا حد زیادی بهداشت را رعایت کرد، زیرا دیگر نیازی به استفاده از دست ها برای باز و بسته کردن درب نیست و درنتیجه انتقال بیماری ها از این طریق تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. در محیط های حساس مانند بیمارستان ها، کلینیک ها و یا کارخانه های مواد غذایی استفاده از این نوع درب ها برای جلوگیری از انتقال میکروب ها بسیار ضروری است.

نکات مهم برای انتخاب بهترین برند درب شیشه ای اتوماتیک
زمانی که به دنبال انتخاب بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای هستید لازم است تا حتماً معیارهایی را در نظر بگیرید. یکی از معیارهای مهم توجه به جنس و مواد به کار رفته در ساخت درب هاست که می تواند نشان دهنده میزان کیفیت و مرغوبیت آن باشد. مسئله دیگر که هنگام خرید باید به آن توجه کنید نحوه عملکرد درب های اتوماتیک شیشه ای است؛ زیرا عملکرد یک درب اتوماتیک بر اساس میزان مقاومت، نوع موتور و نحوه باز و بسته شدن لنگه های درب مشخص می شود. به طورکلی درب های اتوماتیک شیشه ای در سه نوع مکانیکی، هیدرولیکی و پنوماتیکی موجود هستند. در نوع مکانیکی، چرخ دنده و گیربکس عملکرد درب را ممکن می سازند. در مدل هیدرولیکی، فشار روغن و مواد سیال و در مدل پنوماتیک، فشار گاز کار جا به جایی لنگه های درب را انجام می دهند. شما برای اطلاع دقیق از این معیارها می توانید با مشاورین گروه پارسونیک تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.



اجزای درب شیشه ای اتوماتیک
برای تشخیص بهترین برند درب های اتوماتیک باید با تجهیزات تشکیل دهنده آن ها آشنا شوید. بالا بودن مقاومت و کیفیت این تجهیزات نشان دهنده عملکرد مناسب و قابل قبول آن هاست. برندی که این موارد را در نظر داشته باشد می تواند جزء بهترین ها به حساب بیاید. ما در ادامه هرکدام از قطعات درب اتوماتیک شیشه ای را معرفی می کنیم:

موتور
اصلی ترین جزء درب اتوماتیک که حرکت لنگه های درب را ممکن می کند، موتور الکتریکی است. موتور می تواند عملکردی راست گرد یا چپ گرد داشته باشد.
ریل
برای این که درب ها به طور روان و بدون صدا حرکت کنند از ریل های آلومینیومی و آکسترود شده استفاده می کنند. بر روی این ریل ها یک کاور قرار می گیرد.
هنگرها
یک قطعه با دو غلتک که روی ریل قرار می گیرد و با اتصال به لت ها و تسمه ها حرکت لت ها ممکن می شود.
کنترل باکس
کنترل و فرمان دادن به موتور توسط سیستم الکترونیکی کنترل باکس انجام می شود.
سنسور
سنسورها از طریق نصب در یک محل مناسب و با فرستادن اشعه توانایی تشخیص افراد یا اشیاء را خواهند داشت و عبور و مرور افراد را ممکن خواهند کرد.

دیگر تجهیزات مهم درب های اتوماتیک شیشه ای عبارت اند از:
•    ریموت کنترل
•    باتری بک آپ
•    متوقف کننده
•    قفل برقی
•    کلید تعیین وضعیت

انواع درب های اتوماتیک شیشه ای
برای انتخاب بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای لازم است که حتما با انواع این درب های خودکار آشنا شوید. از محبوب ترین درب های شیشه ای برقی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    درب اتوماتیک تلسکوپی که از چرخ های پلیمری بهره برده است و بهترین گزینه برای مکان های شلوغ خواهد بود.
•    درب اتوماتیک اسلایدینگ کشویی که به صورت کشویی باز و بسته می شود و برای مکان های خیلی شلوغ مناسب است.
•    درب اتوماتیک شیشه ای کرو که یک طراحی دایره ای شکل دارد.
•    درب اتوماتیک لولایی شیشه ای که خیلی شبیه به درب های لولایی معمولی است و برای ورودی های با عرض کم مورداستفاده قرار می گیرد.
•    درب اتوماتیک تاشو برای ترددهای خیلی زیاد و نامحدود مناسب است.
•    درب اتوماتیک گردان مناسب ترین گزینه برای مکان های لوکس و زیبا مانند هتل ها یا هولدینگ های جذاب است.

معرفی بهترین برندهای درب اتوماتیک شیشه ای
در این بخش تعدادی از بهترین برندهایدرب اتوماتیک شیشه ای مورد بررسی قرار می گیرند که شما می توانید در مورد همه آن ها از فروشگاه پارسونیک اطلاعات لازم را کسب کنید. این برندهای عبارت اند از:


 
1.    برند آریو
در این برند از موتورهای 24 ولت دانکر آلمان همراه با پولی و پایه برای ساخت درب های برقی شیشه ای استفاده می کنند. برند Ario درب های اتوماتیک خود را با گارانتی دو ساله تعویض در برابر هر مشکلی تضمین می کند.
2.    برند ادلر
محصولات متعلق به این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و ماندگاری بسیار بالایی دارند. محصولات این برند ساخت کشور آلمان هستند و همراه با گارانتی در اختیار مشتریان قرار می گیرند.
3.    استنلی
موتورهای این برند خارجی به کشور آلمان تعلق دارد که به دلیل بهره گیری از تکنولوژی های جدید توانسته محصولاتی مرغوب و باکیفیت را روانه بازار کند. محصولات استنلی برای مکان هایی که نیاز به کنترل رفت و آمد باشد، بهترین گزینه ها خواهند بود.

4.    گزه
برند GEZE یکی از برندهای باتجربه آلمانی است که توانسته بعد از 150 سال محبوبیت خود را نگه دارد؛ به طوری که در اغلب کشورها دارای نمایندگی است. این شرکت از تکنولوژی های جدید برای تولید انواع آرامبندهای مخصوص درب های اتوماتیک استفاده می کند تا محصولاتی مدرن و هوشمند را در اختیار کاربران قرار دهد.
5.    سسامو
اغلب تجهیزات سسامو متعلق به درب های اتوماتیک شیشه ای ساخت کشور ایتالیا هستند؛ در حالی که موتورهای آن ها به شرکت دانکر آلمان تعلق دارد. درب های اتوماتیک این برند قابلیت اتصال به سیستم تشخیص هویت را دارند.
6.    برند رکورد
برند record بیش از نیم قرن است که در زمینه تولید تجهیزات متعلق به انواع درب های اتوماتیک شیشه ای فعالیت می کند. این شرکت در بیشتر شهرهای اروپا و آمریکا دارای نمایندگی است و تخصص های لازم را در زمینه سخت افزار و نرم افزار درب های اتوماتیک دارد.

7.    برند سورن
درب های اتوماتیک متعلق به شرکت سورن با برندهای فک کشور ایتالیا به فروش می رسند و نصب و راه اندازی انواع مختلف آن ها توسط افراد آموزش دیده و متخصص به بهترین شکل انجام می شود.
8.    برند آلفا
برند صنعتی آلفا بیش از ده سال است که درزمینه تولید، اجرا و نصب درب های اتوماتیک مختلف فعالیت می کند. اغلب تجهیزات درب ها توسط خود مجموعه آلفا تولید می شود و به دلیل اجرای استانداردهای بالا در محصولات خود، آن ها را به خارج از کشور نیز صادر می کند. همچنین مجموعه آلفا مسئولیت وارد کردن اپراتورها برند Doortec چین را از سال 93 به عهده گرفته است.
9.    برند اسپاد
اسپاد از برندهای معتبر در حوزه تجهیزات درب های اتوماتیک شیشه ای است که محصولاتی باکیفیت و مرغوب را تولید می کند که ماندگاری و طول عمر بالایی دارند.

10.    برند بارزانته
از برندهای پرطرفدار درب های اتوماتیک شیشه ای برند BARZANTE است. این برند چینی در زمینه موتورهای کرکره برقی و طراحی آن ها نیز فعالیت می کند.
11.    برند تورمکس
برند TORMAX از برندهای معروف کشور سوئیس است که طرفداران زیادی در کشور ما دارد. قطعات ساخته شده توسط این شرکت بسیار باکیفیت و مرغوب هستند و ماندگاری بالایی دارند. از تجهیزات این برند بیشتر برای مکان های مهم و با رفت وآمد زیاد استفاده می کنند.
12.    برند وی تو
این برند خارجی به کشور ایتالیا تعلق دارد که به دلیل بهره گیری از تکنولوژی های جدید توانسته محصولاتی مرغوب و باکیفیت را روانه بازار کند. جک های پارکینگی وی تو ازلحاظ مقاومت و کیفیت حرف اول را می زنند.

13.  برند فک
درب های اتوماتیک شیشه ای با برند فک در خاورمیانه و به خصوص کشور ما از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و محصولاتی خاص با بهره گیری از استانداردهای جهانی تولید می کند.
14.    برند لابل
مارک لابل از بهترین برندهای ایتالیایی است که محصولات آن، کیفیت بسیار بالایی دارند. این برند در کشور ما بسیار پرطرفدار است و بهترین انتخاب برای مکان های با تردد متوسط خواهد بود.
15.   برند یونیک
موتور درب های اتوماتیک یونیک بسیار پرقدرت هستند و ازاین رو برای استفاده در مکان های با تردد زیاد، گزینه خوبی خواهند بود. یونیک به کشور آلمان تعلق دارد که البته برای کاهش قیمت ها، موتور چینی را جایگزین موتورهای دانکر آلمانی کرده است.

خرید درب اتوماتیک شیشه ای از فروشگاه  ما
مهر درب ایرانیان یکی از مجموعه های فعال در حوزه تولید و فروش انواع درب اتوماتیک است که تولید، راه اندازی و نصب درب ها را به عهده دارد. این فروشگاه تمام تلاش خود را می کند تا تجهیزات درب های برقی را از بهترین برندها گردآوری کند و انواع درب های شیشه ای اتوماتیک را با مرغوب ترین و با کیفیت ترین تجهیزات ممکن در اختیار مشتریان قرار دهد. درصورتی که نسبت به برندهای فعال در این زمینه اطلاعات لازم را نداشته باشید، مشاورین ما ، اطلاعات لازم را به صورت جامع در اختیار شما قرار خواهند داد.
 

کلام آخر

معمولا تشخیص بهترین برند درب اتوماتیک از روی یک سری آیتم مشخص می شود ، نحوه ی عملکرد در مجموعه ی این آیتم ها بهترین برند را مشخص می کند.درب اتوماتیک درب خودکاری است که به طور اتومات باز و بسته شود بنابراین اولین چیزی که کاربر هنگام خرید درب اتوماتیک به آن توجه می کند عملکرد صحیح قطعات می باشد، به طور معمول از دید کاربران درب الکترونیکی که کمترین خرابی را به همراه داشته باشد بهترین درب اتوماتیک و سازنده ی آن بهترین برند را دارا می باشد.علاوه بر کیفیت قطعات،خدمات پس از فروش نیز جز مواردی است که برای کاربران اهمیت دارد. بسیاری از شرکت ها بعد از فروش مسئولیتی در قبال خرابی محصول خود قبول نمی کنند و این باعث آزرده خاطری کاربران خواهد شد.مورد مهم دیگر ی که از نظر بسیاری از افراد جز مهم ترین آیتم ها برای تشخیص برند برتر در انتخاب محصول می باشد گارانتی محصولات می باشد،این مورد باعث دلگرمی و اعتماد مشتریان در هنگام خرید درب برقی می باشد.مجوعه ی این عوامل و هم چنین رضایت کاربران سابق به افراد کمک می کند تا بتوانند از بین برندهای مختلف بهترین برند درب اتومات را تشخیص دهند.

 

همچنین بخوانید مقاله درب برقی مغازه