درب اتوماتیک تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی

زمانی که شما ظرفیت عبور ومرور بالایی دارید اما فضای شما محدود است ...

 

درب اتوماتیک تلسکوپی : زمانی که شما ظرفیت عبور ومرور بالایی دارید اما فضای شما محدود است درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی می تواند پاسخی باشد برای آنچه به دنبالش می گردید.

اغلب در فضاهایی با عرض کم مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع درب ها دارای 2 لت متحرک به یک سمت می باشد که درآن لت دوم متحرک با نصف سرعت لت اول حرکت می کند تا بصورت هماهنگ بر روی لت ثابت و یا دیوار قرار گیرند.

 

درب اتوماتیک تلسکوپی با توجه به شرایط و مختصات محل اجرای پروژه در حالتهای متفاوتی قابل نصب و اجرا می باشد.

 

بطور مثال:

 

6 لت (دو طرفه):2 لت ثابت و 4 لت متحرک (حداقل بازشو: 3/2 عرض دهنه)

 

3 لت (یک طرفه):1 لت ثابت و 2 لت متحرک (حداقل بازشو: 3/2 عرض دهنه)

 

4لت (دو طرفه):2 لت متحرک بسمت راست یا 2 لت متحرک بسمت چپ. این سیستم برای مکانهایی که از هر دو سمت دهنه دارای فضای جانبی جهت قرارگرفتن لتهای متحرک در زمان باز شدن می باشند مناسب است.(بازشو: کل عرض دهنه)

 

2 لت (یک طرفه): 2 لت متحرک به یک سمت. این سیستم برای مکانهایی که از یک سمت دهنه دارای فضای جانبی جهت قرارگرفتن لتهای متحرک در زمان باز شدن می باشند مناسب است.(بازشو: کل عرض دهنه)

 

وقتی که شما ظرفیت عبور ومرور بالایی دارید اما فضای شما محدود است درب اتوماتیک تلسکوپی می تواند پاسخی باشد برای آنچه به دنبالش می گردید.

 

در موقعیت هایی که در فضای موجود دچار مشکل هستید باید از درب های اتوماتیک تلسکوپی استفاده کنید.

 

با استفاده از این درب ها تعداد زیادی از مردم می توانند به راحتی به داخل ساختمان وارد شوند بدون اینکه منتظر بمانند.

 

پیکر بندی درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی بدین صورت است که از 2 یا 4 لت اسلایدی تشکیل شده است که این لت ها به صورت کشویی در امتداد هم می لغزند به این صورت که یکی جلوی دیگری قرار می گیرند و در نهایت به کناره درب جمع می شوند.

 

این درب ها یک راه حل ایده آل هستند. در مکان های تنگ و باریک که ورودی پهنی مورد نیاز است. این درب ها با 2 لت متحرک که در یک جهت یکسان حرکت می کنند یا 4 لت متحرک که در دو جهت حرکت می کنند ساخته می شوند.

 

این درب ها می توانند به سیستم کارت خوان ورودی به همراه میکروپروسسور خاص طراحی شده مناسب با رادار یا کلید یا ریموت کنترل متصل شوند.

 

درب های اتوماتیک تلسکوپی چهار لته برای عرض های بزرگتر به کار می روند و درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدی دو لته تلسکوپی که تنها به کناره راست حرکت می کنند یا فقط به کناره سمت چپ حرکت می کنند انتخاب مناسبی است برای عرض های تنگ تر که این درب ها تنها به یک سمت باز می شود.

 

درب های اتوماتیک کشویی مناسب برای شرایطی هستند که نیاز به محل ورودی عریض احساس می شود ولی شرایط ساختاری محیط اجازه ایجاد چنین درب عریضی را نمی دهد.

 

در حقیقت چنانچه از یک دهانه کوچک نیاز به بازشوی بیشتری نسبت به درب کشویی فعلی وجود داشته باشد از این نوع درب ها استفاده می شود.

 

این نوع از درب ها در ورودی های معمولی نصب شده و به صورت کشویی باز می شود.

 

عملکرد این دستگاه همانند دربهای اتوماتیک کشویی ساده است با این تفاوت که به منظور استفاده بیشتر از عرض دهانه ورودی ساختمان به جای دو لت متحرک دارای چهار لت متحرک می باشد که این امر سبب می شود حدود 70 درصد عرض کل به صورت عرض بازشو مفید مورد استفاده قرار گیرد.

 

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی مناسب مکانهایی است که به دلیل عرض کم دهنه ورودی نمی توان از درب کشویی ساده استفاده نمود.

 

 

 

 

 

ویژگیهای درب اتوماتیک تلسکوپی :

 

مناسب فضاهای کم عرض

دارای میکروکنترلر هوشمند و قابلیت تنظیم برای کاربران

قابلیت نصب برای فضاهای با عرض 6 متر با 2/3 بازشو مفید

قابلیت نصب بر وری دربهای تا ارتفاع 3 متر

دارای سیستم هوشمند ضد برخورد با افراد

دارای حرکتی آرام و روان به دلیل استفاده از چرخهای پلیمری

جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود صدا و گرد و غبار

دارای قفل الکترونیکی با قابلیت قفل نمودن دربهای متحرک از طریق هنگرها

دارای سیستم متشکل از تکنولوژی کاملا الکترونیکی و مکانیکی با کارایی متفاوت

تولید مطابق با تکنولوژی روز و استاندارد جهانی

 

موارد استفاده درب اتوماتیک تلسکوپی :

 

هتل ها

بانکها

فرودگاه ها

بیمارستان ها

مراکزعمومی

اماکن تفریحی

اماکن دولتی

فروشگاه های زنجیره ای

ایستگاههای قطار شهری

درب اتوماتیک تلسکوپی برای فضاهای محدود و مکان هایی که کمبود جا وجود دارد ایده آل هستند. در نتیجه تیم ما ،گزینه های مختلفی از درب اتوماتیک تلسکوپی را برای سفارشی سازی دارند و کاملاً با انواع سازه ها سازگار هستند. این توانایی سازگاری با فضای معماری زیبایی شناسی، هماهنگی را ارائه می دهد که منجر به تولید درب های ظریف و مشخص می شود. درب های اتوماتیک تلسکوپی از عملکرد بالا و طراحی منحصر به فرد برخوردار هستند و یک راه حل زیبا برای شرایط مختلف هر فضا ارائه می دهند. با توجه به راحتی کاربر، درب های تلسکوپی به صورت دو یا تک اسلایدی باز و بسته می شوند و به دلیل وجود سیستم باز و بسته شدن اتوماتیک، حداکثر ایمنی و راحتی را ارائه می دهند.

درب اتوماتیک تلسکوپی از اسلایدهایی تشکیل شده است که در جلو می چرخد تا در هنگام باز شدن، فضای کمتری را اشغال کند. درب های تلسکوپی برای مناطق کوچک و تقسیم شده با فضای کم ایده آل هستند.

نسل جدید درب های تلسکوپی ترکیب بی سابقه ای از فناوری ها را ارائه می دهند تا راحت تر بتوانید ورودی های خود را مدیریت کنید. درب اتوماتیک تلسکوپی پیشرفته دارای ویژگی های کاملاً جدید می باشد مانند: کنترل آسان هوشمند ، ایجاد کلیدهای مجازی برای کاربران ، پیکربندی دهانه های کوچک و بزرگ ، کنترل تجهیزات الکتریکی کمکی، گزارش وضعیت درب و غیره.

 

همچنین مطالعه کنید مقاله درب اتوماتیک گردان را