هرزگرد اپراتور درب اتوماتیک رایمون

هرزگرد اپراتور درب اتوماتیک رایمون

هرزگرد یکی از قطعاتی می باشد که در یک سوی ریل نصب می شود تا درب بعد از هر باز شدن به آسانی باز گردد و بسته شود و مانع از باز شدن درب به مدت زیاد شود. هرزگرد اپراتور یکی از پرفروش ترین محصولات فروشگاه مهردرب می باشد که شما می توانید این محصول را از مهردرب با کیفیت عالی و قیمت فوق العاده مناسب خریداری کنید. در ارتباط با مهردرب لاز است بدانید این فروشگاه یکی از بهترین فروشگاه های فروش لوازم درب اتوماتیک شیشه ای و ….. می باشد. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم به معرفی مشخصات هرزگرد اپراتور و قیمت آن می پردازیم.

اگر قصد خرید اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای را دارید پیشنهاد می کنم همین حالا به صفحه مربوطه در مهردرب مراجعه کنید.

مشخصات هرزگرد اپراتور

از مهم‌ترین قطعات درب اتوماتیک هرزگرد آن می‌باشد که در دو نوع پلاستیکی و آهنی در اشکال و برندهایی متفاوت توسط مهردرب  به فروش می‌رسد. در ارتباط با مشخصات این محصول لازم است بدانید به عنوان یک قطعه مکانیکی وظیفه حفظ عملکرد درست درب اتوماتیک را بر عهده دارد که این قطعه متناسب با نوع و شرایط استفاده امکان دارد نیاز به تعویض یا تعمیر داشته باشد. هرزگرد درب درب اتوماتیک معمولاً از جنس فولاد ضد زنگ تولید شده در بخش انتهایی درب نصب می‌شود. هرز گرد درب اتوماتیک به عنوان یک قطعه مکانیکی در معرض خطراتی همچون سایش زنگ زدگی خوردگی و …. قرار دارد که این خطرات می‌تواند به علت شرایط محیطی نوع استفاده و تعداد کاربران زیاد شود‌.

اگر اطلاعاتی در خصوص تعمیر درب اتوماتیک ندارید توصیه می کنم همین حالا به صفحه نحوه تعمیر درب اتوماتیک مراجعه کنید.

قیمت هرزگرد اپراتور

قیمت هرزگرد اپراتور چقدر می باشد؟ در ارتباط با قیمت هرزگرد اپراتور باید بدانید به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل تعیین کننده قیمت هرزگرد اپراتور می باشد. شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت هرزگرد اپراتور از طریق شماره های درج شده در صفحه با کارشناسان مهردرب تماس حاصل نمایید. شما می توانید انواع درب اتوماتیک شیشه ای را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ازمهردرب خریداری کنید.

 

همچنین بخوانید مقاله  فروش موتور دانکر اصلی آلمان