تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای ریلی کرکره ای برقی دروس

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای ریلی کرکره ای برقی دروس

 تعمیر درب اتوماتیک تهران یکی از مهمترین پارامترهایی است که افراد در هنگام مواجه با خرابی درب اتوماتیک با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. مساله تعمیر درب اتوماتیک در بسیاری موارد شاید با حل یک مشکل جزئی قابل رفع باشد و در برخی موارد نیازمند بررسی کارشناسانه یک متخصص را بطلبد و نیازمند تجربه باشد. 

مهر درب به عنوان یک شرکت با تجربه در زمینه تعمیرات تخصصی درب های اتوماتیک به شما پیشنهاد می‌کنیم که تا جایی که امکان دارد سعی نمایید که در حوزه تعمیرات درب اتوماتیک از وجود یک کارشناس استفاده نمایید زیرا همان مسائل جزئی نیز باید با یک سری اصول اولیه انجام گیرد تا از بروز خرابی های بیشتر جلوگیری نماید.

مراحل تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای 

درب های اتوماتیک نیز مانند هر وسیله الکترونیکی دارای یک عمر مفید هستند که به مرور زمان دچار مشکلات و خرابی می شوند و نیاز به تعمیر درب اتوماتیک پیدا می کنند . ما در مجموعه مهر درب در تعمیر درب اتوماتیک تهران را به صورت تخصصی انجام می دهیم. شما قبل از تعمیر درب اتوماتیک باید نوع  درب اتوماتیک را مشخص کنید تا بتوانید به درستی مراحل تعمیر را طی کنید و به نتیجه مناسبی دست یابید. این نکته را همواره مدنظر قرار دهید که شیوه تعمیر هر مدل از درب های اتوماتیک کاملا متفاوت می باشد. در این بخش قصد داریم برخی از مهمترین مدل های درب اتوماتیک را بررسی کنیم.

تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک

یکی از انواع درب اتوماتیک که بسیار محبوب و در عین حال تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد.

تعمیر درب کرکره ای اتوماتیک

یکی از انواع درب اتوماتیک که برای پارکینگ و فروشگاه و مراکز صنعتی و تجاری استفاده می شود تعمیر درب کرکره ای باید طبق اصولی انجام گیرد 

 

تعمیر جک درب پارکینگ

با توجه به تنوع بالای جک درب پارکینگ ، تعمیر جک درب پارکینگ در هر مدل به صورت کاملا متفاوت انجام می گیرد.

چرا تعمیر درب اتوماتیک با مهر درب 

بهتر است در هر کدام از مدل های درب اتوماتیک از تعمیرکار متخصص بهره بگیرید زیرا در بسیاری موارد در صورت انجام خدمات و تعمیرات درب اتوماتیک به صورت غیراصولی و اشتباه هزینه های بسیاری برای شما ایجاد خواهد شد . برخی از مهمترین مواردی که تعمیر درب اتوماتیک تهران را به مهر دربدر بسپارید. 

خدمات پس از فروش تعمیر درب اتوماتیک در مهر درب

شرکت مهر درب  با بهره گیری از کارشناسان مجرب و کارگاه تعمیراتی مجهز و قطعات و لوازم یدکی ، تعمیرات تخصصی انواع محصولات درب اتوماتیک از جمله تعمیر درب شیشه برقی ، تعمیر قفل برقی ،  تعمیر درب شیشه برقی ، تعمیر درب شیشه برقی پارکینگ ، تعمیر پرده هوا ، تعمیر ارام بند ، تعمیر قفل برقی را در تهران با ارائه شرایط ویژه انجام می‌دهد.

تعمیرات درب اتوماتیک در تهران

شرکت مهر درب ایرانیان در جهت افزایش عمر مفید سیستم های درب اتوماتیک اقدام به برگزاری سرویس های دوره ای منظم درب اتوماتیک برای شما عزیزان کرده است که شما می توانید جهت بررسی موارد هر کدام از سرویس های درب اتوماتیک از صفحه تعمیرات مخصوص ان محصول درب اتوماتیک دیدن فرمایید.

خدمات تعمیر درب برقی در تهران

اگه نیاز به هر گونه خدمات و تامین قطعه در مورد درب های اتوماتیک هستید با ما تماس بگیرید.

گارانتی تعمیر درب برقی در تهران

شرکت مهر درب ایرانیان  برای تمامی محصولات ارائه و نصب و اجرا شده شرایط گارانتی ویژه ای قرار داده است که ویژه مشتریانمهر درب ایرانیان در نظر گرفته شده است.

تعمیر درب اتوماتیک در مشهد

قیمت تعمیر درب اتوماتیک چقدر میشه ؟

یکی از سوال های پرتکرار مشتریان  مهر درب ایرانیان  هزینه های تعمیرات درب اتوماتیک می‌باشد که تعیین این هزینه کار دشواری است چون به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و تا زمانی که ایراد و عیب درب اتوماتیک مشخص نگردد امکان تعیین و براورد هزینه نمی‌باشد.

فروش قطعات و لوازم یدکی درب اتوماتیک

شرکت مهر درب ایرانیان  با توجه به سابقه ۱۵ ساله در زمینه تعمیر انواع درب برقی ، فروش و تامین قطعات و لوازم یدکی انواع درب اتوماتیک را ارائه می‌نماید.

تعمیرکار درب برقی تهران

امروزه در کنار پیشرفت های صورت گرفته به منظور تسهیل زندگی افراد، وسایل و ابزار های مورد استفاده در ساخت و ساز و ساختمان ها نیز همگام با فناوری پیش رفته اند تا به این طریق روند زندگی افراد آسان تر شود. در گذشته درب های مورد استفاده برای ساختمان ها درب های معمولی آهنی بودند که برای باز و بسته شدن آن ها افراد باید به صورت دستی آن ها را باز یا بسته می کردند. اما امروزه درب های اتوماتیک جایگزین این درب های قدیمی شده اند که استفاده از آن ها مزیت های زیادی دارد.

کار با این درب ها به مراتب آسان تر و راحت تر است و خانه هایی که از این درب ها استفاده می کنند، امنیت بسیار بیش تری نیز دارند. اما با این حال در برخی مواقع ممکن است این درب ها دچار مشکلاتی شده و نیاز به تعمیر درب اتوماتیک وجود داشته باشد

دلایل خرابی درب برقی: 

درب اتوماتیک از قسمت‌های زیر ساخته شده است. هر کدام از این قسمت‌ها مشکل دار کار کند منجر به خرابی درب اتوماتیک شده و نیاز به تعمیر دارد.

  • ریموت، بازو ها، موتور
  • جک، سنسور چشمی، تابلو فرمان، فلاشر
  • سیم کشی ها و کابل ها، ریل و زنجیر موتور
  • آنتن مدار، برد

مهر درب ایرانیان با بهره گیری از تعمیرکاران و متخصصان تعمیراتی با گارانتی و ضمانت ، انواع درب های برقی شما را تعمیر می نماید.

 

چک لیست تعمیر درب اتوماتیک چیست و چطور تهیه می شود ؟

خودتان تعمیرکار درب برقی شوید

چطور متوجه بشویم که درب اتوماتیک ما نیاز به تعمیر یا تعویض دارد . در این قسمت سعی داریم چک لیست تعمیر درب اتوماتیک را در اختیار شما قرار دهیم.

۱- درب اتوماتیک خود را در حالت بسته قرار دهید.

وضعیت غلطک ها ، قرقره ها ، فنر ها ، موتور گیربکس ، چرخ دنده ها ، لولاها و سایر اجزای متحرک را چک کنید و هرگونه زنگ زدگی و ساییدگی را بررسی نمایید .

اگر علامت ظاهری در سیستم مشاهده کردید و یا صداهای نابهنجار در هنگام حرکت درب اتوماتیک شنیدید حتما از یک کارشناس مجرب استفاده ببرید.

بخوانید مطلب نمایندگی درب اتوماتیک آریو
تماس فوری

در بسیاری موارد می توانید عملیات چک کردن و تعمیر و نگهداری درب اتوماتیک را خودتان انجام دهید . عملیات روغن کاری و روان کاری لولاها و ریل های حرکتی و بلبرینگ ها سیستم درب اتوماتیک می تواند شخص شما انجام گیرد.

بهتر است قبل از روغن کاری توسط پاک کننده های مناسب در جهت تنظیف سیستم درب برقی اقدام نمایید.

۲- استفاده از لوازم و لباس ایمنی در هنگام انجام هر گونه عملیات تعمیر و نگهداری بروی سیستم حتما رعایت گردد.

به عنوان یکی از ارکان چک لیست تعمیر درب اتوماتیک شناخته می شود.

۳- حتما وضعیت تعادل و رگلاژی درب را تست نمایید.

۴- سیستم تشخیص مانع درب اتوماتیک را به صورت ماهانه تست نمایید . به این معنی که هر موقع درب اتوماتیک با یک شی خارجی برخورد نماید متوقف شده و در جهت عکس حرکت می نماید.

۵- عملکرد سنسورهای ایمنی درب برقی را تست نمایید.

باید در هنگام بسته شدن درب اتوماتیک ، مانعی را از مقابل سنسورها یا چشم های درب اتوماتیک عبور دهید در صورتی که سیستم متوقف شد به معنی کارکرد صحیح درب اتوماتیک تلقی می گردد.

در پایان پیشنهاد میکنم که از سرویس های دوره ای مهر درب ایرانیان در جهت افزایش عمر مفید سیستم و کاهش استهلاک بهره ببرید. کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

اگه میخای چک لیست تعمیر درب اتوماتیک را دانلود کنی و همیشه همراه داشته باشی میتونی برامون کامنت بزاری تا برات لینک بفرستم

 
سوالات متداول تعمیر درب اتوماتیک

۱- قیمت تعمیر درب اتوماتیک چقدر است؟ 

قیمت تعمیر درب اتوماتیک کاملا وابسته به نوع درب و مدل آن می‌باشد. برای اطلاع از قیمت‌ها تماس بگیرید.

۲- نمایندگی تعمیر درب اتوماتیک در تهران کجاست؟ 

یکی از نمایندگی‌های رسمی تعمیر درب اتوماتیک در تهران مهر درب ایرانیان می‌باشد که می‌توانید کارهای تعمیراتی را به آن بسپارید.

۳- تعمیر درب شیشه ای چگونه است؟ 

ریل و درب پوشش آلومینیومی درب‌های شیشه ای خراب نمی‌شود اما گاهی نیاز به تعمیر دارد.

۴- دلیل خرابی درب اتوماتیک چیست؟

بروز مشکل در سیستم برقی، از کار افتادن سنسورهای چشمی، کارنکردن ریموت، از کار افتادن سنسورهای چشمی الکترونیکی، خرابی جک و…

 

همچنین بخوانید مقاله فروش موتور دانکر اصلی آلمان

 

معرفی محله دروس

تاریخ نشون میده که نام قدیمی این محله، گروس بوده و محله‌ی زندگی ارامنه! ارامنه در این ده باصفا کشاورزی می‌کردن. یه نکته‌ی جالب اینه که شواهد باستان‌شناسی ثابت کرده، در حدود دو هزار قبل در حوالی دروس افرادی زندگی می‌کردن!

در زمان قاجار، مخبر السطنه هدایت مالک دروس امروزی میشه. خاندان هدایت وقفیات گسترده‌ای مثل مسجد هدایت، بیمارستان هدایت، دبستان هدایت، زمین، مغازه و حمام عمومی رو انجام دادن و بعد از اون کم کم، با وقف املاک بیشتر توسط افراد دیگه محله‌ی دروس امروزی شکل گرفته!

نکته‌ی غم انگیز دروس اینه که این محله به دلیل نزدیکی به کارخانه‌ی اسلحه‌سازی در جنگ جهانی دوم، توسط روس‌ها بمباران شد. از گذشته تا به امروز محله‌ی دروس محل زندگی مشاهیر ایرانی، مثل خیلی از شاعرای بزرگ و محل قرارگیری سفارتخانه‌ کشورهای مختلفی مثل اسپانیا، آرژانتین، پرتغال، بنگلادش، مجارستان، آذربایجان و قزاقستان بوده و سرسبزی خیلی زیادش در این امر بی‌تأثیر نبوده.

در حال حاضر دفتر موسسه تبادلات آکادمیک آلمان، دفتر نمایندگی یونسکو و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در محله‌ی دروس قرار داره!

خیابان‌های مهم محله‌ی دروس تهران

خیابان هدایت، خیابان یار محمدی، خیابان کماسایی، خیابان راستوان( احتشامیه)، خیابان حسینیان، خیابان پاسارگاد و خیابان حجت سوری از مهم‌ترین خیابان‌های دروس تهران هستن. بهترین و معروف‌ترین منطقه‌ی دروس تهران خیابان محسنیان، چیذری و یارمحمدی از بهترین مناطق این محله باصفا هستن.

البته تمامی خیابان‌های دروس سطح بالایی دارن. نکته‌ی جالبی که در خصوص محله‌ی دروس تهران وجود داره، شهرسازی اصولی و خیابان کشی درست اونه. دروس پره از خیابان های عریض و اروپایی طور که به همراه سرسبزی، آرامش رو به همراه داره!

 

آب و هوای دروس محله‌ی دروس

آب و هوای خوبی داره. اما روزهایی از سال درگیر مشکل آلودگی میشه! ترافیک زیادی نداره و کلاً محله‌ی آرومیه اما آلودگی مسأله‌ای هست که نمیشه ازش ساده عبور کرد!

قیمت

در حال حاضر یعنی شهریور 99، میانگین قیمت خرید آپارتمان در دروس حدوداً 54 میلیون تومان برای هر متره. عددی که در کمتر از نه ماه، دو برابر شده. دروس یه محله‌ی شیکه و فقط افرادی با سطح درآمدی خیلی بالا می‌تونن در اون زندگی کنند! اصولاً اطراف خیابان محسنیان قیمت خرید آپارتمان بالاتره. توی محله‌ی دروس، تعداد زیادی خانه‌ی ویلایی هم وجود داره که اصولاً از قدیم بودن و غالباً دو یا سه طبقه هستن!

دسترسی

محله‌ی دروس از نظر دسترسی به وسایل نقلیه‌ی عمومی در سطح خوبی قرار داره. تاکسی‌های دروس تقریباً به تمام نقاط شهر مسافر میبرن. ایستگاه‌های اتوبوس متعددی در دروس وجود داره و خط یک مترو که همون تجریش-کهریزکه، ایستگاه مترو قلهک و ایستگاه مترو شریعتی نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این محله‌ی آرومه! ضمن اینکه محله‌ی دروس دسترسی آسونی به بزرگراه‌های شهید صیاد شیرازی، شهید همت و صدر داره.

امکانات

مراکز خرید دروس: تقاطع خیابان راستوان و سوری مراکز خرید زیادی وجود داره. مرکز خرید پاسداران، مجتمع سامان و نگین ظفر، مجتمع تجاری خانه سام، مرکز خرید احتشامیه و مرکز خرید نیستان از مراکز خرید محله‌ی دروس تهرانه! مراکز آموزشی دروس: مدارس نغمه‌ی ارشاد، صالحین، سروش، نونا، فرجاد، فتح شاهد، راه شایستگان، نیکان از مراکز آموزشی معتبر دروسه. دانشکده‌ی مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد واحد جنوب هم در دروسه. مؤسسه‌ی زبان آلمانی گوته و مراکز آموزش زبان‌های خارجه‌ی دیگه‌ای هم در دروس قرار داره! مرکز تقویت بنیه‌ی علمی هم در این محله قرار داره! مراکز درمانی محدوده دروس: بیمارستان هدایت، مرکز درمانی شیبانی و کلینیک دروس از جمله مراکز درمانی این محله هستن. مساجد و مراکز دینی دروس: مسجد تهرانی و مسجد هدایت از مراکز دینی محله‌ی دروس تهرانه! مراکز ورزشی: باشگاه ورزشی دروس، جوان، استخر یاس، مجتمع‌های ورزشی کوثر و امام علی از مراکز ورزشی خوب دروسن. نکته‌ای که در خصوص مراکز درمانی دروس وجود داره، اینه که تقریباً همه اونا خصوصی هستن و مرکز ورزشی دولتی در این محله نیست!

طبیعت گردی

محله‌ی دروس در گذشته باغ و بوستان بوده و پر از دار و درخت! اما در حال حاضر بوستان زیادی نداره و این جای تأسف داره. بوستان پایداری (زمرد) و بوستان محصل در دروس واقع شدن و شاید نزدیک‌ترین جایی که بشه در اون تفریحی داشت، سینما قلهکه! همچنین گالری گلستان در خیابان کماسایی! نکته‌ی قابل توجه اینه که فقدان مراکزی مثل کتابخونه و فرهنگسرا در دروس حس میشه! نویسندۀ مطلب: مرجان اکبری