نمایندگی آچیلان در اردبیل

نمایندگی آچیلان در اردبیل

شرکت آچیلان دَر یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در تولید و نصب و راه اندازی درب های اتوماتیک در ایران بوده

که فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۷۱ به صورت تخصصی شروع نمود.

شرکت درب اتوماتیک آچیلان در ، در سال ۱۳۷۶ با ارائه یک طرح پیشنهادی به وزارت صنایع ایران

موفق به دریافت مجوز تولید با حداکثر ظرفیت ۵۰۰۰ دستگاه درب در سال شد.

درب اتوماتیک آچیلان در با بهره گیری از تجربیات ارزشمند توانست برای نخستین بار در ایران گواهی ایزو ۹۰۰۱

را برای طراحی و تولید دربهای اتوماتیک اخذ نماید،

شرکت آچیلان درب

کارخانه و دفتر فروش شرکت آچیلان در

شرکت آچیلان دُر

شرکت آچیلان دُر شرکتی بسیار فعال و پویا در عرصه تولید انواع درب های اتوماتیک می باشد.

نمایندگی آچیلان دُر

جهت دریافت نمایندگی آچیلان در شما می توانید با دفتر فروش شرکت آچیلان در تماس بگیرید.

شرکت آچیلان در   در بعضی شهرها به واجدین شرایط گواهی نمایندگی رسمی آچیلان در را اعطا می کند.

مهر درب ایرانیان ارایه دهنده انواع محصولات آچیلان در می باشد .

 

قیمت درب آچیلان دُر

جهت اطلاع از قیمت درب اتوماتیک آچیلان دُر شما می توانید با دفتر فروش  مهر درب ایرانیان تماس بگیرید.

 

درب های اتوماتیک آچیلان دَر

درب های اتوماتیک آچیلان دُر از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

 

قیمت درب آچیلان دَر

جهت اطلاع از لیست قیمت درب اتوماتیک و درب دستی آچیلان دُر با دفتر فروش شرکت آچیلان در تماس بگیرید.

 

مهر درب ایرانیان 

دانلود کاتالوگ محصولات آچیلان در

کاتالوگ ها

CATALOGS

دانلود کاتالوگ AirdriveNG

مشاهده و دانلود کاتالوگ

دانلود کاتالوگ THB2

مشاهده و دانلود کاتالوگ

دانلود کاتالوگ Hermetic-catalog

مشاهده و دانلود کاتالوگ

دانلود کاتالوگ CR240

مشاهده و دانلود کاتالوگ

دانلود کاتالوگ Break-out

مشاهده و دانلود کاتالوگ

دانلود کاتالوگ RV320-420

مشاهده و دانلود کاتالوگ

دانلود کاتالوگ RVU300-400

مشاهده و دانلود کاتالوگ

دانلود کاتالوگ SW-40

مشاهده و دانلود کاتالوگ

 

 

 

معرفی اردبیل

اردبیل در شمال غربی ایران قرار دارد و به دلیل برخورداری از اقلیم مناسب، به ییلاق ایران شهرت دارد.استان اردبیل ترکیبی از جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی را در خود جای داده که از مهم‌ترین آنها می‌توان به بقعه‌ی شیخ صفی الدین و قله سبلان اشاره کرد.

در نوشته‌های تاریخ‌شناسان گفته شده که اردبیل از «ارد» و «ویل» ساخته شده است. «ارد» به روز بیست و پنجم هر ماه گفت می‌شود و در عین حال نام یکی از فرشتگاه آیین زرتشتی و معنایش «قانونی» و «مقدس» است. «ویل» نیز از کلمه‌های کهن آریاییست و معنایش «شهر» است. به این ترتیب اردبیل« شهر مقدس» است.
اردبیل
اردبیل در طول تاریخ به دلیل شرایط طبیعی کم‌نظیر و موقعیت استراتژیکش مورد توجه بوده است. محوطه‌های باستانی مختلفی از دوران پیش از اسلام در اردبیل کشف شده‌اند و یادگارهای فراوانی نیز از حکومت‌های مختلف دوره‌‌های پس از اسلام دراردبیل به‌جامانده‌اند. منطقه‌ی باستانی یَری ملقب به شهر یَری که در نزدیکی مشگین‌شهر قرار دارد نشان از سابقه‌ی چندهزارساله‌ی سکونت انسان در اردبیل است.

اوج شکوه اردبیل در قرن‌های گذشته را می‌توان مربوط به دوران صفویه دانست که خاندان شیخ‌صفی‌الدین اردبیلی بر مسند حکومت بودند.

به دلیل اینکه دو سوم مساحت استان اردبیل را کوهستان‌ها تشکیل می‌دهند، آب و هوای آن متاثر از این مناطق، سرد و خشک است و به عنوان یکی از سردترین استان‌های ایران شناخته می‌شود. آب و هوای اردبیل نیز به تبعیت از هوای استان، سرد و خشک است، به گونه‌ای که در شب‌های تابستان نیز گاهی سرمای هوا غلبه می‌کند. به طور کلی اقلیم استپی و نیمه خشک، زمستان‌های سرد و تابستان‌های خنک و معتدل از ویژگی‌های آب و هواییاردبیل است. اردبیل در زمستان‌ها اغلب پوشیده از برف است و بیشترین بارش‌های باران نیز در بهار صورت می‌گیرد. در کل فصل تابستان مناسب‌ترین فصل برای سفر به اردبیل است.
اردبیل
در خود شهر اردبیل دیگر کمتر کسی لباس محلی می‌پوشد و مردم طبق آداب شهر‌های دیگر، لباس‌های رایج شهری به تن می‌کنند. اما در نقاط روستایی و به خصوص ایلات و عشایر استان هنوز لباس‌های محلی در تن مردمان دیده‌ می‌شود. روسری‌های بزرگ و گلدار، دامن‌های شلیته‌ای چین‌دار که عموماً به رنگ‌های شاد و سرزنده دوخته می‌شوند و جلیقه‌هایی که روی آن‌ها تزئینات سکه قرار دارد از ویژگی‌های عمومی لباس‌ محلی اردبیل است. برای آشنایی بیشتر با لباس‌های محلی می‌توان به موزه مردم شناسی در شهر اردبیل سر زد.
اردبیل
به خاطر هوای سرد این منطقه، غذاهای محلی اردبیل را بیشتر آش‌ها تشکیل می‌دهند. از میان این آش‌ها می‌توان به آش دوغ، آش میوه، آش رشته، آش یارما، آش گیلدیک(گل نسترن) و آش اوماج اشاره کرد.

اما غذای محلی دیگری که بسیار پرطرفدار است و در اکثر رستوران‌های شهر اردبیل نیز سرو می‌شود پیچاق قیمه یا پیچاخ قیمه نام دارد. نام دیگر این غذا خورشت بادام است.
اردبیل
 

بیشتر

دیدنی های اردبیل

مشگین شهر و جاهای دیدنی آن

مشگین شهر یکی از شهرهای استان اردبیل است و از نظر جمعیت سومین شهر این استان به حساب می آید. این شهر تاریخی و زیبا با شهر تبریز ۲۹۵ کیلومتر فاصله دارد. علاوه بر جاذبه های تاریخی، طبیعت زیبا و بکر و قرارگیری در کنار کوه سبلان، مشگین شهر را به یکی از مقصد های جذاب برای طبیعت گردان تبدیل کرده است.

جاهای دیدنی اردبیل | ۲۷ تا از دیدنی‌های شهر و استان اردبیل

از دامنه‌های کوه سبلان که پایین بیاییم، شهری را در آغوش این کوه می‌بینیم که زیبایی‌اش وصف ناپذیر است. این شهر اردبیل نام دارد. شهری که به خاطر آب و هوای خنک و دلنشین خودش، همواره یکی از بهترین مقاصد سفر در ایران برای فصل تابستان معرفی می‌شود. در واقع، از هر زاویه‌ای که به اردبیل نگاه کنیم، چیزی جز حیرت و شگفتی نصیب ما نخواهد شد.

دریاچه قله سبلان اردبیل

کوه سبلان سومین کوه مرتفع‌ ایران است که روزگاری آتشفشان آن فعال بوده، اما بعد از آخرین آتشفشان دهانه‌ی آن سرد شده و دریاچه‌ای زیبا در آن شکل گرفته که یکی از مرتفع‌ترین دریاچه‌های جهان به شمار می‌آید. دریاچه قله سبلان اردبیل یکی از بکرترین و زیباترین جاذبه‌های طبیعی ایران است که اگر تنها یکبار به دیدن آن بروید، خاطره‌ی زیبای آن را هرگز فراموش نخواهید کرد.

کوه سبلان | سومین قله بلند ایران

کوه سفید سبلان یا ساوالان یکی از آن‌ قله‌ها است که زیبایی فوق‌العاده‌ای دارد. زیبایی کوه سبلان را می‌توان به کوه‌های سوئیس تشبیه کرد. سبلان با ۴۸۱۱ متر بلندی از سطح دریا، سومین کوه بلند ایران است که در شمال غرب کشور و در استان اردبیل قرار دارد. سبلان سومین قله بلند ایران پس از دماوند و علم کوه و یکی از ۱۵۱۵ قله بسیار برجستهٔ جهان به‌شمار می‌رود. همچنین برخی کوه سبلان را محل بعثت زرتشت دانسته اند و از این نظر مکانی مقدس و مورد احترام است که حتی در میان بومیان و عشایر منطقه به نام آن قسم یاد می‌شود.

مسجد عالی قاپو اردبیل

اگر به سمت میدان عالی قاپوی اردبیل بروید در همان نبش میدان و در مجاورت آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلی بنای عظیم مسجدی را می بینید که در بافت قدیمی شهر خودنمایی می کند. تقریبا یک دهه از مرمت و بازسازی مسجد عالی قاپوی اردبیل و دروازه می گذرد، مسجدی که دست کم یک بار نمای بیرون آن را هنگام پخش زنده مراسم تاسوعای حسینی دیده اید.

دشت مغان

دشت مغان یکی از زیباترین جاذبه‌های دیدنی ایران است که در شمالی‌ترین قسمت استان اردبیل واقع شده است و این دشت زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد.

گردنه حیران آستارا

گردنه حیران یکی از زیباترین جاذبه های شمالی است که در مسیر آستارا به نمین اردبیل قرار گرفته. گردنه حیران گردنه ای مرتفع بوده که در بیشتر اوقات مه آلود است و دیدنش انسان را شگفت زده می کند.

موزه مردم شناسی اردبیل

موزه مردم شناسی اردبیل در مکان حمام تاریخی آقانقی یا ظهیر الاسلام در میدان عالی قاپو اردبیل واقع شده است. در این موزه علاوه بر تماشای ۳۳ نوع مجسمه با پوشش محلی از مردم استان اردبیل می توانید چندین نوع آثار و دست نوشته را ببینید که همگی مربوط به هویت چندین سال قبل این منطقه هستند و واقعا ارزش بازدید دارند.

دریاچه نئور اردبیل

دریاچه نئور بزرگترین دریاچه طبیعی آب شیرین در کشور است که در اردبیل قرار دارد. دریاچه نئور با مناظر تماشایی و آب و هوایی مطبوع توانسته گردشگران زیادی را جذب خود کند.

خانه های تاریخی اردبیل

این شهر به دلیل دارا بودن تاریخ هفت هزار ساله در زمینه تمدن، فرهنگ، هنر و بخصوص معماری اصیل ایرانی اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار است. این هنر در ساخت خانه ها هم خیلی به چشم می خورد. در این مقاله می‌خواهیم با میراث داران تاریخ و هنر این شهر یعنی خانه‌های تاریخی اردبیل بیشتر آشنا شویم.

آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلی

آرامشگاه شیخ صفی الدین اردبیلی مساحت بسیار بزرگی دارد و در ادوار مختلف بناهای زیادی در آن ساخته شده اند. آغاز ساخت و ساز بنای آرامشگاه در زمان خود شیخ صفی الدین انجام شد. وی و فرزندانش مانند خواجه علی سیاهپوش و صدرالدین موسی این محل را برای ساختن خانقاه انتخاب کردند و بخشی از ساخت را انجام دادند.

ییلاقات خلخال

اگر می‌خواهید به یکی از زیباترین جاده‌های جنگلی خاورمیانه سفر کنید به ییلاقات خلخال بروید و از زیبایی جاده اسالم به خلخال شگفت‌زده شوید. خلخال جنوبی‌ترین شهرستان استان اردبیل است که از سمت شرق به استان گیلان و از سمت غرب به شهرستان میانه متصل می‌شود. همچنین از سمت شمال و جنوب نیز به شهرستان کوثر و شهرستان طارم استان زنجان محدود می‌شود.

شهر یری (یئری) مشگین شهر

شهر یئری، شهری مهم و باستانی است که جز پربازدیدترین محوطه‌های تاریخی برای گردشگران طبقه‌بندی می‌شود. این شهر در ۶۵ کیلومتری شهر اردبیل و ۳۷ کیلومتری شرق مشگین شهر واقع شده است.

قلعه قهقهه مشکین شهر

قلعه قهقهه یکی از جذاب ترین آثار تاریخی مشگین شهر بوده و در ۸۵ کیلومتری شمال شرقی مشگین شهر قرار گرفته است. مساحت این قلعه ۵ هکتار است و دارای ۵ استخر و برج های دیده بانی ۸ ضلعی و ۵ ضلعی است.

جنگل فندقلو نمین

جنگل فندقلو نمین در ۱۰ کیلومتری شهر نمین استان اردبیل قرار گرفته و یکی از بکرترین و به‌نوعی خاص‌ترین جنگل‌های ایران است. جالبی جنگل فندقلو این است که برخلاف اکثر جنگل‌ها، تمامی وسعت آن را درخت نپوشانده است. بلکه مملو از دشت‌های از گل‌های بابونه یک‌ساله با قدی ۲۰ تا ۴۰ سانتی‌متری نیز هست. همچنین در این جنگل دشتی از گل‌های سوسن چلچراغ وجود دارد که جزو کمیاب‌ترین گل‌های دنیا به شمار می‌آید.

دریاچه شورابیل اردبیل

درست در وسط بافت شهری اردبیل دریاچه طبیعی بزرگی وجود دارد که در طی دهه های اخیر به تفرجگاهی دیدنی تبدیل شده و بعد از سرعین نگین گردشگری شهر به حساب می آید. دریاچه شورابیل، فضای سرسبز، معابر طولانی و شهربازی آن محیطی را فراهم کرده اند که هر کسی با هر سن و سالی می تواند آن جا لحظات خوشی را سپری کند.

پل معلق مشگین شهر

در دامنه‌ کوه‌های زیبای سبلان و در استان اردبیل، یکی از ده شاهکار معماری ایران در حوزه گردشگری، پل معلق مشگین شهر بوده که در ارتفاع پارک جنگلی این شهر قرار گرفته است. این پل امکان تماشای انواع مناطق طبیعی اعم از کوه، دره، رودخانه و مراتع را برای شما فراهم می‌کند.

آبشار گورگور خیاوچای

آبشارهای استان اردبیل هرکدام زیبایی منحصربه‌فردی دارد و آبشار گورگور خیاوچای هم از این قاعده مستثنی نیست. این آبشار بلند و پرآب در حوالی شهر مشگین شهر استان اردبیل واقع شده و با داشتن طبیعتی بکر در حوالی خود یک مقصد عالی برای طبیعت‌گردی است. این آبشار از دل صخره‌ها بیرون می‌آید و با این وجود ماهی‌های کوچکی نیز در آن زندگی می‌کنند. در ادامه به طور مفصل به معرفی آن می‌پردازیم.

سوغات اردبیل

اردبیل هم در بخش خوراکی‌ها تنوعی عالی دارد و هم در بخش صنایع دستی! اگر قصد سفر به این دیار را دارید با هر سلیقه‌ای که باشید می‌توانید یک سوغات خیلی خوب برای عزیزانتان بخرید. هم شیرینی‌های این منطقه بسیار خوشمزه‌اند و هم دست‌سازهای مردم محلی! هم می‌توانید ده‌ها خوراکی لذیذ در بازار اردبیل پیدا کنید و هم هدایای نفیس برای عزیزانتان بخرید. اردبیل به دلیل فرهنگ غنی در سوغات خود تنوع دارد و همیشه مسافرانش را خوشحال می‌کند. شاید از خود بپرسید که برای سفر به اردبیل چه سوغاتی‌هایی خریداری کنیم تا عزیزانمان را خوشحال کنیم؟ در این مقاله از سفرمارکت به شما می‌گوییم که این دیار زیبا چه خوراکی‌ها و صنایع دستی متنوعی برای سوغات دارد. اگر کنجکاوید که درباره سوغات اردبیل بیشتر بدانید در ادامه مقاله همراه ما باشید.

بازار تاریخی اردبیل

اردبیل یکی از شهرهایی است که همیشه و به ویژه در ایام گرم سال موفق به جذب گردشگر می‌شود. مسافران شهر اردبیل می‌توانند جاهای دیدنی اردبیل را ببینند و ساعات ماندگاری در این شهر سپری کنند. در این میان، بازاری وجود دارد که با عنوان بازار تاریخی اردبیل شناخته می‌شود. این بازار گذشته پرباری دارد و از قرن‌ها پیش فعالیت می‌کند. معماری سنتی و زیبایی که دارد، حس و حال متفاوتی را در کنار سازه‌های مدرن عصر حاضر ایجاد کرده است. مطمئناً در صورت سفر به اردبیل و حضور در این بازار، لحظات خوشی خواهید داشت. در ادامه این نوشته، اطلاعات بیشتری را درباره بازار تاریخی اردبیل به دست می‌آورید.