اپراتور درب اتوماتیک آریو

اپراتور درب اتوماتیک آریو

قیمت اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک

از آنجا که اپراتور درب شیشه ای دارای انواع متعددی می باشد، قیمت و هزینه های هر یک نیز با توجه به نوع آن و همچنین ابعاد درب مورد نظر شما متغیر می باشد. به همن دلیل پیشنهاد میشود برای استعلام قیمت اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای آریو با یکی از شماره تلفن های ما در مهر درب ایرانیان تماس بگیرید تا متخصصین مربوطه اطلاعات لازم را در رابطه با درب اتوماتیک  آریو ودر اختیار شما عزیزان قرار دهند.

اپراتور درب اتوماتیک آریو

اپراتور درب اتوماتیک یک دستگاه الکترومکانیکی است که برای باز و بسته کردن درب‌های اتوماتیک استفاده می‌شود.

این دستگاه با استفاده از موتور الکتریکی و سیستم‌ های مختلفی مانند سنسور ها، کنترلر ها و گیرنده‌ های فرکانس رادیویی کار می‌ کند.

اپراتور درب اتوماتیک به دلیل سهولت و راحتی استفاده، امنیت بیشتر و همچنین زیبایی و طراحی مناسب، در بسیاری از مکان‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این دستگاه در درب‌ های مسکونی، تجاری، صنعتی و حتی درب‌ های خودرو ها نیز استفاده می‌ شود.

برای استعلام قیمت چشمی درب اتوماتیک شیشه ای و کسب اطلاعات در رابطه با ریموت درب اتوماتیک شیشه ای تماس بگیرید.

قیمت اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای متناسب با نوع آن و همچنین مدل و ابعاد درب مودر نظر شما متغیر می باشد. به همین دلیل پیشنهاد میشود برای استعلام قیمت اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای با یکی از شماره تلفن های ما در مهر درب ایرانیان تماس حاصل فرمایید.

انواع اپراتور درب اتوماتیک

1- اپراتور برقی: این نوع اپراتور درب اتوماتیک با استفاده از برق کار می‌ کند و برای درب‌ های سنگین و بزرگ استفاده می‌ شود.

2- اپراتور هیدرولیک: این نوع اپراتور شیشه ای با استفاده از روغن هیدرولیک کار می‌ کند و برای درب‌ های سنگین و بزرگ استفاده می‌ شود.

3- اپراتور پنوماتیک: این نوع اپراتور با استفاده از هوا کار می‌ کند و برای درب‌ های سبک و متوسط استفاده می‌ شود.

4- اپراتور مغناطیسی: این نوع اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای با استفاده از مغناطیس کار می‌ کند و برای درب‌ های سبک و متوسط استفاده می‌ شود.

5- اپراتور درب شیشه ای هیبریدی: این نوع اپراتور با ترکیب برقی و هیدرولیک کار می‌ کند و برای درب‌های سنگین و بزرگ استفاده می‌ شود.

از جمله برند های معروف و پرفروش تولید و عرضه کننده انواع اپراتور آریو می باشد .

همچنین بخوانید مقاله نمایندگی درب های اتوماتیک شیشه ای آریو Ario