موتور درب اتوماتیک و درب شیشه ای کورماس اصلی و فابریکی

موتور درب اتوماتیک و درب شیشه ای کورماس اصلی و فابریکی

محبوب ترین برند تولید کننده انواع موتور های درب اتوماتیک که در کشور ترکیه می باشد، موتور درب اتوماتیک کورماس است. کورماس همواره با ارائه بهترین کیفیت و محصولات با دوام از جمله بهترین برند های تولید کننده انواع قطعات درب اتوماتیک در جهان به شمار می آید. در ادامه در رابطه با موتور درب شیشه ای کرماس ترکیه و نمایندگی آن در ایران صحبت کرده ایم.

برای خرید موتور درب اتوماتیک کورماس با گارانتی و خدمات پس از فروش، لیست قیمت موتور درب اتوماتیک کورماس را از مهر درب استعلام بگیرید. 

 

 

موتور درب اتوماتیک کورماس

همانطور که در ابتدا گفته شد، کورماس یکی از برند های تولید کننده انواع قطعات درب اتوماتیک و انواع درب های اتوماتیک شیشه ای در کشور ترکیه می باشد. یکی از ویژگی های اصلی این برند کیفیت بالای محصولاتش می باشد. موتور درب اتوماتیک کورماس به دلیل ساختار مستحکم و قوی آن یکی از با دوام ترین موتور های درب اتوماتیک به شمار می آید. از جمله دیگر ویژگی های اصلی و مهم این نوع موتور درب اتوماتیک این است که به دلیل داشتن انکودر های ME52 و RE20 امکان جایگزینی با موتور های دانکر در اپراتور های لابل را دارا می باشند.

موتور درب شیشه ای کرماس ترکیه یکی از بی صدا ترین انواع موتور های درب اتوماتیک می باشد که در ایران نیز دارای نمایندگی بوده و یمتوانید به اسانی آن را از نمایندگی خریداری نمایید. درب اتوماتیک مهر درب یکی از معتبر ترین نمایندگی موتور کورماس و فروشگاه انواع قطعات درب اتوماتیک در بازار می باشد، شما میتوانید برای خریداری موتور کورماس dc و موتور کورماس ۱۰۰ با یکی از شماره تلفن های کارشناسان مهر درب تماس بگیرید تا متخصصین مربوطه اطلاعات کافی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

کورماس یکی از برند های تولید کننده انواع درب اتوماتیک شیشه ای و درب اتوماتیک پارکینگ  به همراه قطعات آن ها می باشد که سالانه بیش از 12 هزار محصول را به کشور های دیگر از جمله ایران صادر میکند و دارای طرفداران زیادی است.

موتور کورماس ۱۰۰

موتور کورمای با توجه به نیاز و همچنین ابعاد درب مورد نظر شما دارای انواع متعددی می باشد که دارای ولتاژ متفاوتی هستند. به عنوان مثال موتور کورماس dc حلزونی (عمودی) دارای توان 100وات، ولتاژ 24 ولت، دور خروجی 230RPM می باشد و متناسب با نیاز قابل سفارش می باشد.

یکی دیگر از ویژگی ها و مزایای این نوع موتور درب اتوماتیک، امکان تنظیم سرعت حرکت موتور درب اتوماتیک کورماس می باشد. شما میتوانید با تنظیم مقدار سرعت حرکت موتور بر اساس نیاز مقدار زمان باز و بسته شدن درب را تغییر دهید.

پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با موتور کورماس ترکیه و قیمت موتور درب اتوماتیک کورماس  به همراه مشخصات فنی موتور کرکره برقی با کارشناسان ما در مرکز فروش لوازم درب اتوماتیک تماس بگیرید تا متخصصین مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

ما در مهر درب انواع موتور کورماس ترکیه و موتور دانکر درب اتوماتیک را با کیفیت بالا و همچنین دوام زیاد عرضه می نماییم. یکی از ویژگی های اصلی خرید درب اتوماتیک از فروشگاه همتا گارانتی و خدمات پس از فروش آن به همراه نصب می باشد.

همچنین بخوانید مقاله جک درب اتوماتیک هیرو Hero