درب اتوماتیک بیمارستانی،با کاربرد و قابلیت بالا

درب اتوماتیک بیمارستانی،با کاربرد و قابلیت بالا

روزانه بیشترین استفاده افراد از درب می باشد. امروزه سیستم ها پیشرفت کرده اند. درب های اتوماتیک امروزه بسیار در بین افراد رایج شده است. درب های اتوماتیک انواع های مختلف دارند: مانند درب اتوماتیک شیشه ای، درب اتوماتیک اسلایدینگ، درب اتوماتیک بیمارستانی که در ادامه به توضیح درب اتوماتیک بیمارستانی می پردازیم. درب اتوماتیک بیمارستانی به طور کلی در بیمارستان استفاده می شود. این درب بیمارستانی با کیفیت در لابی بیمارستان کمک می کند و به کارکنان بیمارستان اجازه می دهد که بتوانند به سرعت در اتاق ها حرکت کنند. به ویژه در موارد اضطراری بحرانی بتوانند به راحتی مانور دهند.

در درب اتوماتیک بیمارستانی سیستم کنترل هوشمند،چندین دستگاه هوشمند و محافظ پیکربندی شده است. سیستم کنترل هوشمند اتوماتیک تراشه های ساخته شده در میکرو رایانه را برای تنظیم پارامترها انتخاب می کند. شما می تواند باز و بسته ایده آل برای راه اندازی درب اتوماتیک بیمارستان را انتخاب کنید.درب اتوماتیک بیمارستانی به طور خاص در بخش سلامت است. با در نظر گرفتن این هدف، تیم ما تمام تلاش خود را برای ترکیب مهندسی و طراحی به صورت یکپارچه انجام داده است تا یک درب قابل تنظیم که حداکثر کارایی را تضمین کند ارائه دهد.

استفاده از درب اتوماتیک بیمارستانی در بخش های خاص :

درب اتوماتیک بیمارستانی ما برای اتاق های اشعه ایکس، حداکثر ایمنی، راحتی را ارائه می دهند که عملکرد و زیبایی های بالا را نیز فراهم می کند. علاوه بر این، گزینه اضافه کردن یک پانل دید شیشه ای با سرب و دوربین برای را فراهم کرده است، در حالی که حفاظت در برابر اشعه ایکس را نیز به همراه دارد.

 

 

زمینه استفاده از درب اتوماتیک بیمارستانی:

 اتاق های عملیاتی

 اتاق های پرتودرمانی

 اتاق های ICU / CCU / RCU

 آزمایشگاه های ویژه با تجهیزات خاص

 اتاق های توانبخشی

 اتاق های اورژانس

 اتاق های بیماران عفونی

 اتاق های MRI

 اتاق های آنژیوگرافی

 

 

استفاده از درب اتوماتیک بیمارستانی به چه صورت است:

طیف وسیعی از درب اتوماتیک بیمارستان ساده یا دوگانه است، که اجازه می دهد تا سیستم های باز با لولا به داخل و یا خارج باز شود. درب اتوماتیک بیمارستان از فولاد ضد زنگ ساخته می شود. درب اتوماتیک بیمارستانی در شرایط اضطراری می توانند بدون هیچ گونه تماس فیزیکی باز و بسته می شود ،که این محصول به سرعت شما در انتقال بیمار کمک می کند، و یا اینکه بیماری در بیمارستان با صندلی چرخدار حرکت می کند درب اتوماتیک بیمارستانی راحتی و ایمنی را برای آن بیمار فراهم می کند.در قسمت های حساس و ایزوله بیمارستان درب اتوماتیک بیمارستانی کمک به رعایت بهداشت می کند و ایمنی پرسنل می کند، چون در این قسمت باید نکات استریل رعایت گردد، پس استفاده از درب اتوماتیک بیمارستانی به آنها کمک می کند و از انتقال بیماری و ویروس جلوگیری می کند.

 

 

مشخصات درب اتوماتیک بیمارستانی به شرح زیر می باشد:

 سایز این گونه درب بهتر است بزرگ باشد تا بتواند حرکت سریع را برای پرسنل فراهم کند.

 جنبه های امنیتی این گونه درب ها فوق العاده است

 بتواند به سرعت تعمیر شوند

 صرفه جویی در زمان را همراه داشته دارد

 تردد آسان و عدم تماس دست با درب از مشخصات مهم است

 

 

انواع درب اتوماتیک بیمارستانی به چه شکل می باشد:

درب اتوماتیک بیمارستانی انواع مختلفی د ارد که می توان به درب رول بالا مناسب برای اتاق های ایزوله، درب شیشه ای ضد آب مناسب برای اتاق های ccu و icu اشاره کرد.

سیستم درب اتوماتیک بیمارستانی طیف وسیعی از درب های بیمارستان را شامل می شود. درب اتوماتیک بیمارستانی به طور خاص طراحی شده اند تا شرایط بهداشتی و ضدعفونی اتاق های جراحی، ICUS، اتاق های ایزوله و مناطق حساس بیمارستان را فراهم کنند. درب اتوماتیک بیمارستانی دارای پنجره هایی برای مشاهده و انتقال بیمار می باشند. ما همچنین سیستم های پانل های مدولار برای اتاق عمل و جراحی طراحی کرده ایم. امکان کنترل بصری اتاق از خارج را توسط کارکنان پزشکی فراهم می کند، که معمولا استفاده از آن در اتاق های عملیاتی، اتاق های اکتشافی، بخش های مراقبت های ویژه، بخش نوزادان و غیره است.

 

 

در بعضی از قسمت های بیمارستان، درب اتوماتیک بیمارستانی به صورت دو طرفه باز می شود و در بعضی قسمت ها درب اتوماتیک بیمارستانی با توجه به فضا به صورت کشویی باز و بسته می شود. جدا از مزیت های گفته شده، این گونه درب بیمارستانی در انتقال بیماران بسیار کمک می کند، زیرا برای انتقال بیماران چه به صورت ویلچر و چه به صورت تخت رفت و آمد ممکن است با مشکل همراه باشد اما با استفاده از این گونه درب ها به راحتی امکان پذیر می کند. جنس درب اتوماتیک بیمارستانی معمولا از آلومینیوم و فولاد ضد زنک ساخته می شود.

 

منتظر تماس شما هستیم

میتوانید با شرکت تماس تلفنی داشته باشید تا ما در اسرع وقت به شما اطلاعات و کمک لازم را بدهیم.