پنجره آلومینیومی

پنجره آلومینیومی

پنجره آلومینیومی از جنس آلومینیوم فلزی ، نقره ای رنگ با جلای فلزی، نرم و سبک دارای قابلیت شکل پذیری زیاد. از ویژگی های آلومینیوم ، سبکی وزن و عدم زنگ زدگی آن است. پنجره آلومینیومی ، پنجره ای است که برای ساخت آن از پروفیل های آلومینیوم استفاده می شود. پنجره آلومینیومی - پنجره ترمال بریک - پنجره دوجداره - درب ترمال بریک - درب دو جداره

سیستم پنجره های آلومینیوم با برخورداری از تنوع زیاد در فرم ، گستردگی و رنگ یراق آلات و تنوع بازشو، نیازهای صنعت ساختمان را برآورده ساخته است. پنجره های آلومینیومی به سه دسته آلومینیومی ساده ، آلومینیومی ترمال بریک و چوب آلومینیوم تقسیم می شود.

رواج استفاده از پنجره آلومینیومی به این دلیل بود که تصور می شد قیمت پایین تر و مناسب تری نسبت به پنجره های چوبی دارد و می تواند حافظ محیط زیست باشد. اما بعدا در حین تولید درب و پنجره های آلومینیومی و در هنگام فرآوری آلومینیوم مواد شیمیایی سمی بسیار زیادی تولید می شود که محیطزیست و سلامت انسان را به خطر می اندازد که برخی از این مواد سرطان زا اعلام شدند.

اما وینیل از پلاستیک های pvc ساخته می شود دارای خواصی است که آن را از آلومینیوم متمایز می کند همچنین مسئله پایداری و مقاومت بسیار بالای وینیل در طی فرآیند ساخت درب و پنجره upvc هیچ نوع مواد سمی متصاعد نمی کند و همچنین وینیل که به هر دلیل از گردش تولید کارخانه خارج شود بازیافت می شود.

با نصب درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک ، شما قادر خواهید بود تا 80٪ جلوی سر و صدای خود را بگیرید و خانه را در روزهای گرم تابستان خنک نگه دارید.

معنای شکست حرارتی چیست؟ آیا درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک از نظر حرارتی شکسته شده اند؟

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک می تواند تا حد زیادی به بهره وری انرژی واقعی هر پنجره و در اثر بگذارد. از جمله سیستم های دو جداره. درها و پنجره های پی وی سی بیش از 20 سال است که در بازار درب و پنجره ساختمان وجود دارد ، در حالی که طول عمر پنجره ها و درهای پی وی سی عالی نهایتاٌ 10-20 سال است. اکنون بسیاری از مصرف کنندگان برای جایگزین درها و پنجره های پی وی سی خود، درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک را در نظر می گیرند.

مزایای درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک را با پنجره ها و درهای uPVC مقایسه کنید. سپس تصمیم بگیرید که کدام گزینه برای ساختمان مسکونی یا تجاری شما بهترین گزینه است.

در و پنجره های پی وی سی در مقایسه با درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک دارای 2 عیب است:

طول عمر: پروفیل های PVC از جنس پلاستیک و فولادی است. اگر در مورد فولاد پلاستیکی تحتانی صحبت نکنید ، حتی PVC با کیفیت بالا نیز نمی تواند مشکل شکنندگی و تغییر شکل ناشی از روکش فلزی در برابر پیری فولاد را حل کند.

دوم ، پنجره ها و درهای پی وی سی در برابر درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک با کیفیت بالا می توانند ده سال دوام بیاورند ، در حالی که کیفیت پایین تر فقط می تواند سه تا پنج سال دوام داشته باشد.

 

 

مزایا پنجره آلومینیومی :

1. ظریف ،زیبا و مستحکم بودن

2. نصب سریع

3. سبک بودن و مقاوم در برابر شرایط جوی

4. غیر قابل اشتعال بودن

5. عدم محدودیت در طرح و رنگ

6. قابلیت نصب شیشه های یک ، دو و سه جداره

7. قابلیت بازیافت

8. سبک تر از پنجره های upvc

معایب پنجره آلومینیومی :

1. عایق حرارت نبودن آلومینیوم

2. عدم اتصال گوشه ها در بعضی مواقع

3. پوسیدگی به مرور زمان

4. خوردگی در مقابل عوامل شیمیایی

5. قابلیت خراشیدگی

6. تمام قطعات به صورت مکانیکی به هم متصل شده و ممکن است از حالت ثابت درآمده و رگلاژ پنجره خراب شود

7. امکان نصب فلاشینگ کف و پنجره و روکوب در نمای داخلی و همچنین خارجی جهت درزگیری الکترواستاتیک پلی استردار

8. میزان انبساط در دمای 38 درجه تا 2 میلی متر

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک دارای مزایای زیر است:

1. کاهش گرما با درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک : پروفیل های آلیاژ آلومینیوم با عایق حرارتی، ضریب انتقال حرارت در درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک بسیار پایین تر از پروفیل های آلیاژ سنتی آلومینیوم است.

2. جلوگیری از تراکم در درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک : دمای سطح داخلی پروفیل با نوار عایق حرارتی نزدیک به دمای داخلی است ، که این احتمال را می دهد که رطوبت داخلی به دلیل اشباع بیش از حد سطح پروفیل متراکم شود.

3. انرژی کارآمد درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک : در زمستان ، قاب درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک با نوار عایق حرارتی می توانند به از دست دادن گرما از طریق قاب کمک کند و تا حد زیادی آن را کاهش دهد. در تابستان ، اگر تهویه مطبوع وجود داشته باشد، قاب درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک با نوار عایق حرارتی می تواند باعث کاهش بیشتر انرژی شود.

4. محافظت از محیط زیست با درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک: با استفاده از سیستم عایق کاری درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک می توان مصرف انرژی را کاهش داد.

5. درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک برای سلامتی مفید هستند: تبادل گرما بین بدن انسان و محیط بستگی به دمای هوای داخل ساختمان ، سرعت جریان هوا و دمای هوای بیرون دارد. با تنظیم دمای درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک ، دما به راحت ترین و مناسب ترین آن در محیط می رسد.

6. کاهش سر و صدا با درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک : استفاده از ضخامت های مختلف از ساختار شیشه در درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک ، به طور موثر می تواند اثر رزونانس امواج صوتی را کاهش دهد ، همچنین با جلوگیری از انتقال صدا ، می تواند سر و صدای بیش از حد را کاهش دهد.

7. رنگ های رنگارنگ در درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک : استفاده از آنودایز کننده ، پوشش پودری ، با رنگ های مختلف پس از ترکیب را تولید کند ، به گونه ای که درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک با رنگ های مختلف تولید شود.

8. گرما و سر و صدا 1000 بار کندتر از آلومینیوم معمولی می باشد

9. درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک مقاوم در برابر شعله

10. اضافه شدن لایه امنیتی در درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک

11. ماندگار و بادوام

12. سطوح پوشش داده شده با پودر در درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک با طیف گسترده ای از رنگ ها

 

 

انواع مختلف پنجره های بازشو:

1. پنجره های لولایی

2. پنجره های دو حالته

3. پنجره های کلنگی

4. پنجره های کشویی

5. پنجره های محوری

6. پنجره های آکاردئونی

7. پنجره های واگنی

8. پنجره های اسلاید

مقایسه پنجره آلومینیومی با پنجره های وینیلی:

عایق حرارت بودن : آلومینیوم رسانای گرماست و حرارت را به خوبی از خود عبور میدهد استفاده از این دست پنجره ها داخل خانه و محل کار به آسانی به بیرون برود و انرژی بسیار زیادی تلف شود برای حل این مشکل کارخانه ها به پنجره های خود ماده ای به نام ترمال بریک اضافه کرده اند.

که اضافه کردن این ماده اگر چه باعث افزایش میزان عایق پنجره شود ما یکپارچگی فریم را از بین می برد و همچنین افزایش قیمت بسیار بالای این نوع پنجره های آلومینیومی است.

در مقابل وینیل به طور طبیعی عایق حرارتی است . در سرمای زمستان فریم پنجره ها همچنان گرم می ماند و اجازه خارج شدن هوای مطبوع خانه به بیرون را نمیدهد. همچنین در این مدل از پنجره ها می توان پروفیل های چند حفره ای ساخت که این حفره ها باعث تقویت عایق بودن پنجره می شود.

ماندگاری: با توجه به اینکه آلومینیوم در مقابل زنگ زدن مقاوم و پایدار است اما دچار پوسیدگی و خوردگی می شود همچنین رنگ روی آن نیز دچار تغییر می شود.

در شرایط آب و هوایی بد نیز دچار شکستگی مکی شود.

در مقابل پنجره های upvc پوسته پوسته و ورقه ورقه نمی شود به این دلیل که اتصالات پنجره به هم جوش می خورد و مقاومت بالاتری دارند.

همچنین خراش های سطحی نیز ممکن است بوجود بیاید که در مجموع مقاوت این نوع از پنجره ها بالاتر است و قابل اطمینان تر از پنجره های آلومینیومی است.

 

 

پنجره ترمال بریک

درب و پنجره ترمال بریک

درب و پنجره دو جداره

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک قاب آلومینیومی به دو قطعه داخلی و خارجی جداگانه متصل می شود که با ماده ای با رسانایی کمتری همراه هستند و در نتیجه انتقال دما از طریق قاب کاهش می یابد. با نصب درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک ، شما قادر خواهید بود تا سر و صدا را تا 80٪ متوقف کرده و خانه خود را در طی تابستان گرم حفظ کنید.

جهت استعلام قیمت فروش ، تولید و نصب انواع پنجره آلومینیومی - پنجره ترمال بریک - پنجره دوجداره - درب ترمال بریک - درب دو جداره و... با دفتر فروش  متحدان صنعت تماس بگیرید.

بهترین نصب و اجرا، مناسب ترین قیمت و کیفیت بالا در مقابل ارایه بهترین برندها را فقط از متحدان صنعت در بخواهید.