اپراتور اقتصادی درب اتوماتیک هیرو hero

اپراتور اقتصادی درب اتوماتیک هیرو hero

درب اتوماتیک پارکینگ  از ساختار بزرگ و پیچیده ای برخوردار نیستند. این درب ها از سنسورهایی تشکیل شده اند  که با تشخیص مانع یا افراد ، دستور باز شدن درب را صادر می کنند.

درست است که درب های اتوماتیک ساختمان ساده ای دارند ، ولی در کنار سیستم های کنترل دسترسی برقی به سیستم های بزرگتری مبدل می شوند. درب تا هنگامی که اپراتور به طور اتومات آغاز به کار کند ، بایستی قفل گردد ، بدین منظور ضروری است که اپراتور درب اتوماتیک به طور خودکار باز کردن درب را ترتیب دهد.

به هر اندازه که امنیت درب بالاتر باشد ، تنظیمات بیشتری در بخش اپراتور اتوماتیک باید انجام شود. اقداماتی که در این مرحله باید انجام شود ، را به طور کوتاه بررسی می کنیم.

سیگنال قفل درب از بخش کنترل پنل گرفته شود.

یک توالی تأخیر زمانی آغاز شود.

میله های عمودی درب در اولین گام جمع شوند.

عملگرهای اتومات فعال گردند.

درب با وجود یک مانع باز گردد.

بعد از تشخیص عدم وجود مانع ، درب بسته شود.

میله های عمودی آزاد شوند.

میله های عمودی به دقت کنترل شده و از بسته شدن درب ، اطمینان حاصل می شود.

مزیت استفاده از اپراتور درب اتوماتیک هیرو چیست ؟

مزایای نصب اپراتور شامل کاهش هزینه ها ، افزایش امنیت و … است. مزیت مهم اپراتور ، امکان اتصال دوربین مدار بسته به اپراتور می باشد که موجب افزایش امنیت ساختمان ها می شود. لذا در مراکز مهم و حساس همانند بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری و … از اپراتور استفاده می کنند.

اپراتور شامل بخش هایی از قبیل سنسور ، تسمه ، دستگاه کنترل ، تسمه گیر و … است. اپراتور این دسته از درب ها ، از برد کنترلی برخوردار بوده که باز و بسته شدن درب را موجب می شود.

یکی از کارکردهای اپراتور درب اتوماتیک این است که حالت های مختلف درب را تنظیم می نماید. بر اساس حجم ترددها ، تنظیمات درب را می توان بر روی وضعیت بسته ، باز و یا باز و بسته شدن با تشخیص چشمی ها گذاشت.

قیمت اپراتور درب شیشه ای هیرو 

اپراتور درب شیشه‌ای بهترین بخش و مکانیزم در ساختار درب‌های اتوماتیک به شمار می‌رود. تمامی انواع درب‌های اتوماتیک در هر متریالی به ویژه شیشه‌ای دارای یک قسمت اصلی به نام اپراتور هستند. شما کاربران عزیزی که سفارش ساخت درب شیشه‌ای می‌دهید به پارامترهای بسیار زیادی نظیر ابعاد ورودی، نوع کاربری، متریال، سطح مقاومت و غیره توجه می‌کنید؟ برای انتخاب اپراتور حتماً به حجم رفت و آمد روزانه در یک مجموعه توجه می‌کنند. اگر در مکان مورد نظر حجم رفت و آمد بسیار کم است، پس نیاز به اپراتور بسیار قوی نیست، در این صورت خرید مقرون به صرفه‌تری نیز خواهید داشت.

بد نیست بدانید که همین پارامترها روی قیمت اپراتور درب شیشه‌ای یونیک تاثیر می‌گذارد. اکنون شما کاربران عزیزی که به دنبال بررسی قیمت امپراطور درب شیشه‌ای یونیک هستید، پس باید به سطح قدرت اپراتور توجه داشته باشید.

هر چقدر قدرت اپراتور بالاتر بدون شک قیمت بیشتری نیز دارد، حتی هزینه‌های تعمیر و نگهداری امپراتورهای قدرتمندتر نیز بیشتر است. اما اگر از یک مجموعه معتبر اقدام به خرید کنید یا سفارش ساخت درب‌های اتوماتیک را بدهید، بدون شک به قیمت‌های مقرون به صرفه درب‌های اتوماتیک نیز دسترسی دارید. اما بد نیست بدانید که قیمت اصلی بسته به انتخاب شما کاربران عزیز است.

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای از نظر مکانیزم باز و بسته شدن و ابعاد در مدل‌های بسیار مختلفی به تولید رسیده اند و بدون شک برای هر یک از آنها اپراتورهای خاصی نیاز است. بر اساس نوع اپراتور و قطعات مختلف اپراتور بدون شک قیمت اپراتور درب شیشه‌ای یونیک نیز متفاوت خواهد بود. پس به هنگام خرید قبل از بررسی قیمت تمامی این نکات را مورد بررسی قرار دهید. برای تعیین قیمت اپراتور قابلیت‌هایی چون خودکار بودن، داشتن دکمه فشاری، کنترل دستی، رویکرد حسگردار و دیگر قابلیت‌های آن تاثیرگذار هستند.

اقتصادی ترین اپراتور درب شیشه ای

درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک یکی از پرکاربردترین انواع درب‌هایی هستند که عملکرد خودکار آنها باعث محبوبیت این درب‌ها می‌شود. اپراتور درب شیشه‌ای شامل ساختار و مکانیزمی است که به صورت اتوماتیک باعث باز و بسته کردن این درب‌ها خواهد شد. البته این درب‌ها با اپراتور یا مکانیزم‌های مختلفی طراحی و به تولید رسیده‌اند و شما کاربران باید به دنبال بهترین اپراتور درب شیشه‌ای در بازار باشید. تمامی انواع درب‌های اتوماتیک به ویژه درب شیشه‌ای دارای اپراتورهای مختلفی هستند.

به دنبال انتخاب بهترین اپراتور درب شیشه‌ای باید نکات متعددی را مورد توجه قرار دهید. اپراتور خود به عنوان مهم‌ترین قسمت ‌های درب‌های اتوماتیک به شمار می‌رود. اهمیت اپراتور به حدی زیاد است که آن را با نام قلب تپنده یا مغز درب اتوماتیک می‌شناسند. اپراتورها بسیار زیادند و حتماً نیز باید بر اساس میزان تردد در یک مکان آنها را انتخاب کرد.

اگر در یک مکانی میزان رفت و آمد یا تردد بسیار زیاد است، پس بدون شک نیاز به اپراتورهای قوی‌تری برای آن مجموعه خواهید داشت. با انتخاب بهترین اپراتور درب شیشه‌ای دیگر نیازی به نیروی انسانی برای باز و بسته کردن درب نیست.

همین اتوماتیک باز و بسته شدن درب‌های شیشه‌ای باعث صرفه‌جویی در کاهش هزینه‌ها و مصرف انرژی می‌شود. چرا که بدون دخالت دست انسان باز و بسته خواهد شد در نتیجه باز و بسته کردن این درب‌ها مانع از هدر رفت انرژی خواهد شد. چه بسا اینکه اپراتورهای نسل جدید امروزه بسیار پیشرفته‌تر هستند و قابلیت‌های فراوانی نیز دارند. برای انتخاب بهترین اپراتور درب شیشه‌ای به برند نیز توجه داشته باشید. هم اکنون برندهای بسیار متنوعی از این محصولات در بازار توزیع می‌شود. بهترین شرکت‌های معتبر نظیر هیرو را برای خرید درب‌های اتوماتیک شیشه ای انتخاب کنید.

همچنین بخوانید مقاله فروش موتور دانکر اصلی آلمان